Vágjunk bele egy új cégbe. De hogyan lesz sikeres?

Amikor belevágunk a cégalapításba, rengeteg tényezővel, nehézséggel kell számolnunk. Adózás, jogszabályok, telephely, engedélyek, tőke, és még reggelig sorolhatnánk. Tegyük fel, hogy ezekkel megvagyunk. Kezdődhet a munka. Nem rövid idő, mire megtaláljuk a legmegfelelőbb embereket arra, hogy a cég sikeresen működhessen.

A HR osztály feladata, hogy híd legyen a munkavállaló és a vezetés között. A HR-es feladata a munkáltató képviselete, neki kell a legnagyobb energiát fordítani a munkabéke fenntartására, ráadásul ha tárgyalnia kell egy esetleges munkaügyi vita során, nagy százalékban a munkáltató érdekeit kell védenie. Hitelesnek kell lennie mindkét irányban, hiszen mint említettük, ő a közvetlen kapocs a két oldal között, és ha valamelyik oldal úgy látja, hogy nem végzi megfelelően a munkáját, nem hisz neki, akkor nem tudja elérni a céljait sem, legyen szó akár egy sztrájkveszély, vagy csoportos elbocsátás elsimításáról.

De milyen szempontokat vegyünk figyelembe? Mik a legfontosabbak? Ha ahhoz folyamodunk, hogy egy tanácsadó cégtől kérjünk segítséget, mindenképpen érdemes meglátogatni a www.kogwheel.com oldalt, ahol szakszerű segítséget kapunk hozzáértő, több éves tapasztalattal rendelkező trénektől kaphatunk felvilágosítást arról, hogyan is érhetjük el, hogy elégedett dolgozóink legyenek, akik nem csak jól érzik magukat a munkahelyükön, hanem termelés szempontjából is a maximalitásra törekednek, szakmájukat a lehető legfelkészültebben végzik.