Hogyam vágtam bele a honlapkészítésbe

Korunk egyik leginkább forgatott témája az online hirdetések és marketing világa, és az ehhez kapcsolódó egyéb kiegészítő tevékenységek, azok fontossága, vagy épp az azokkal kapcsolatos felesleges pénzpazarlás.

Számtalan vállalat, nagy cég alkalmaz különböző hirdetési formákat. Az egyik legelterjedtem mostanság a socialmedia és az abban megjelenő hirdetési lehetőségek, a második helyen pedig talán a google hirdetések alkalmazása áll.

Nézzük is meg kicsit velősebben ez utóbbit.

A google az internet nagy ura. Ebben talán mindenki egyetért. Bármi szükséglet, tudásbéli hiányosság, érdekes gondolat támad az ember fejében, az internet és a google segítségét kéri a válaszadáshoz. Nem kérdés tehát, hogy minél előbb szerepel egy – egy vállalat egy – egy kulcsszóra történő keresés esetén, annál nagyobb eséllyel választja a pontenciális ügyféljelölt a céget. Ebben az esetben viszont nem igazán van értelme horribilis összegeket kifizetni a google hirdetések megrendelésére. Ez egyértelmű. De hogyan lehet azt elérni, hogy a találati listában egyre jobb helyre kerüljünk, és mi befolyásolja azt, hogy hányadikok vagyunk a keresések során. Egyáltalán ki tud erre nekünk tanácsokat adni?

A válasz egyszerű és egyértelmű, mégis bonyolultabb, mint gondolnánk. A kulcsszó, ami a kérdéskörrel kapcsolatosan biztosan maximális megoldást nyújt az a honlapkészítés. De érezhetjük, hogy ez egy elég tág fogalom. Nem elég ugyanis pusztán honlapot készíteni. Azt megfelelő motorikus felépítéssel, megfelelő szövegezéssel és megfelelő képaláírásokkal kell már kezdetek kezdetén ellátni ahhoz, hogy a későbbiekben a google nagy oltárán sikereket érhessünk el. Természetesen ezentúl is szükség van még a linképítés, mint kiegészítő szolgáltatás igénybe vételére, de alapjában véve, már a legelején fontos, hogy weboldalunk egyedi, designos és jól szövegezett, vagyis profi felépítésű legyen.

Ne legyünk tehát restek megkeresni azokat a szolgáltatókat, akik ha kicsit jobban el is kérik az árát, de profi honlapot adnak át részünkre a munkafolyamatok végén. Lehet, hogy kicsit több forrásra lesz szükségünk ennek elkészítéséhez, de biztosan lehetünk abban, hogy az együttműködés hatékony lesz, és hosszútávon tudunk majd a kiválasztott szolgáltatóval sikereket elérni közös munkánk során.