A bizalmat ma már eléggé nehéz elérni az emberekben. Nem csak azért, mert sok a negatív tapasztalat, inkább az a gond, hogy nincs mindenre idő elolvasni a neten sem. Ezért kellett egy olyan megoldást találni, amivel az emberek bizalmát elnyerhetjük és ajánlatot kérnek, vagy időpontot foglalnak.
A cégem különböző pszichológiai tréning megoldásokat nyújt cégek számára, amik a munkavállalók számára óriási fejlődéssel járnak. Viszont ahhoz, hogy egy folyamatot megkezdjünk nagy bizalom szükséges, mert az emberek e nélkül nem fognak magasabb összeget befektetni a fejlődés érdekében. A tartalom marketing volt az, ami számunkra sok sikert hozott. Egy webes cég tanácsára kezdtünk el bejegyzéseket írni. Minden kolléga havi 1-2 darabot a szakterületének megfelelően. Így nem csak sok tartalom lett a weboldalon, hanem az érdeklődő azt is látta, hogy komoly hátérrel rendelkezünk, komoly tudás van mögöttünk.
Eleinte fura volt egy csomó mindent leírni a netre és nem is tudtam, hogyan fog ez megtérülni, de pár hónap után elkezdtek jönni az érdeklődők. És a legfurább, hogy tudták, hogy mit akarnak tőlünk, mert beleolvasgattak a bejegyzéseinkbe. Azaz nem csak többen kerestek meg, hanem akik megkerestek jobban képben is voltak vele, hogy mit érdemes és hogyan fejleszteni a szervezeten belül. Az egész elképzelés nekem fura volt eleinte, de áldom a napot, amikor belefogtunk. Ha mai fejjel kellene döntenem, akkor sokkal előbb belevágunk.
Azóta annyi a munka, hogy mi már nem tudunk vele foglalkozni, így a tanácsadó céget bíztam meg a szövegírással akiktől ez a tipp is származott.